En stor nyhet: 10. februar ble familiens andre datter født. Hun ble født 23:00. Hun fikk navnet Solveig. Solveig var da 48 cm. lang og veide 3330 g. Nå er det 12. februar, og dattera har vært hjemme i 3 måneder. Storesøster Ingrid har fått kontakt med lillesøstera si. Ingrid stryker hennne ofte på hodet. Også leker hun med henne. Foreldra fryder seg over å se at Ingrid behandler henne pent og forsiktig. Så skjønnt!
Velkommen til Øyvinds hjemmeside. Tips! Gamle familie-bloggen (som ikke oppdateres mer siden 2014), ser du i venstre kolonne under "Venner og familie". Klikk "Gamle familie-bloggen".
- Øyvind
- Jeg er 42 år. Familie: skilt; jeg og Linda har 2 døtre. Jeg er kristen, og er stolt av det:-)
søndag 22. mai 2011
Datter nr. 2 ble født
En stor nyhet: 10. februar ble familiens andre datter født. Hun ble født 23:00. Hun fikk navnet Solveig. Solveig var da 48 cm. lang og veide 3330 g. Nå er det 12. februar, og dattera har vært hjemme i 3 måneder. Storesøster Ingrid har fått kontakt med lillesøstera si. Ingrid stryker hennne ofte på hodet. Også leker hun med henne. Foreldra fryder seg over å se at Ingrid behandler henne pent og forsiktig. Så skjønnt!
lørdag 2. april 2011
Artige hobbyer
lørdag 3. juli 2010
Dattera fylte 2 år
På datteras 2 års dag, var slekt innbudt hjem til familien.
Denne bursdagen syntes hun det var spennende å leke med gavene. I motsetning til forrige bursdag, da syntes hun det var gøy å høre lyden av at hun rev i gavepapiret.
I bursdagen tok Linda fram dart.Det egnet seg soms selskapsspill:D
Det var en spennede bursdag, fordi det var fornøyelig å følge med på at Ingrid lekte med gavene.
Øyvind
lørdag 9. mai 2009
Dattera fylte 1 år
Jeg synes det er stort at dattera har blitt 1 år! Ho ble feiret to ganger: 1. gang med slekt. Selskapet var for 1 uke siden. 2. gang var bare med familiens tre medlemmer.
Jeg bakte Sirkusmuffins til Ingrid. Ho hjelper til, på sin måte. Dattera er søt!

Legg merke til at lysene utgjør navnet hennes, Ingrid. Annet vi gjorde i familieselskapet:
* Sang fra "Den store barnesangboka"
*Ingrid åpna gaver (med hjelp).
Jeg bakte Sirkusmuffins til Ingrid. Ho hjelper til, på sin måte. Dattera er søt!

Legg merke til at lysene utgjør navnet hennes, Ingrid. Annet vi gjorde i familieselskapet:* Sang fra "Den store barnesangboka"
*Ingrid åpna gaver (med hjelp).
Abonner på:
Innlegg (Atom)


